Nu exista produse in cos Vezi cosul Intra in cont

ACASA  |  NOUTATI  |  CIPURI RESETABILE  |  SUPORT TEHNIC  |  CONTACT  |  SERVICE  |  AJUTOR  |  G & G  |  ECO BOX  |  Schimb 1la1

CATEGORII PRODUSE

CIPURI RESETABILE
CIPURI RESETABILE
PRODUCATORI
REDUCEREA DESEURILOR - 2023

Politica de GARANTIE si RETURNARE

Returnare in 30 de zile

Produsele cumparate de la Toko pot fi returnate in termen de 30 de zile calendaristice de la data facturarii. Conform OUG 34/2014 persoanele fizice au dreptul de a returna produsele cumparate online in termen de 14 zile, fara a fi nevoie de justificare. Toko ofera partenerilor sai o politica de retur care asigura protectie in astfel de cazuri. Va oferim acelasi beneficiu, pe o perioada extinsa la 30 de zile! Aici este vorba despre returnarea in cazul in care clientul dumneavoastra s-a razgandit si nu mai doreste produsul, daca a fost comandat un produs gresit, etc.

Pentru returnarea produselor, trebuie respectate urmatoarele conditii:

- Produsele sa nu fie desfacute/ desigilate;
- Ambalajul/ produsul sa nu prezinte urme de uzura/ deteriorare;
- Sa fie insotite de fisa de retur completata (descarca aici Fisa de retur);
- Sa fie insotite de factura (si certificat de garantie, daca exista);

Returul se face catre urmatoarele puncte de lucru:

1. Toko Siriului: Str.Biharia nr. 67-77, METAV Business Park, Cladirea D1, Sector 1, Bucuresti

Costul de transport pentru returnarea produselor este suportat de client. Alternativ, puteti aduce personal produsele.

In anumite cazuri, mentionate mai jos, returnarea este posibila cu cateva conditii specifice:

Comenzi speciale

Produsele achizitionate prin comanda speciala nu beneficiaza de serviciul returnare in 30 de zile. Este considerata comanda speciala aprovizionarea unui produs care nu se afla in mod uzual in stocul Toko, in urma unei comenzi ferme din partea dumneavoastra.

Daca totusi doriti sa returnati un produs achizitionat prin comanda speciala, vom face toate demersurile pentru returnarea acestuia catre producator. Dar nu putem garanta acceptarea returului (chiar daca produsul este nedesfacut).

Consumabile OEM (Originale)

Nu acceptam returnarea consumabilelor originale desfacute. Ambalajul trebuie sa fie sigilat. Verificati ca produsul comandat este cel potrivit pentru modelul imprimantei inainte de a deschide ambalajul.
Nu se aplica daca produsul a fost livrat gresit, sau daca face subiectul unei probleme de garantie.

Consumabile Compatibile

Nu acceptam returnarea consumabilelor compatibile desigilate, care au fost introduse in echipament sau care sunt partial sau total consumate. In cazul in care produsul este defect, se urmeaza procedura de garantie.

Materiale

Returnarea este posibila daca nu se constata o diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora de catre client. Nu putem revinde un flacon de toner refill desfacut, un cilindru zgariat sau un cip care a fost montat pe un cartus.

Echipamente de printare

Returnarea se face in ambalajul original si insotit de toate accesoriile. Returnarea unui produs fara ambalaj sau fara alte accesorii ale ambalajului (spre exemplu suporti de siguranta/ protectie din carton sau polistiren) sau ale produsului, va duce la diminuarea valorii produsului, si la refuzul returnarii.


IMPORTANT! Problemele de garantie (defecte, neconformitati) pot fi reclamate in perioada de garantie a produsului. In cazul problemelor de garantie se aplica procedurile specifice, prezentate mai jos.

Garantia

Toate produsele comercializate de Toko beneficiaza de garantie, conform legislatiei in vigoare. Garantia este asigurata direct de catre Toko, si prin centre de service autorizate.

Daca produsul cumparat se defecteaza, procedura de garantie este:

1. Verificati daca produsul este in perioada de garantie, pe baza facturii, a certificatului de garantie, sau a ambalajului;

2. Daca produsul este in perioada de garantie, trimiteti produsul catre centrul nostru de service. Produsul trebuie obligatoriu insotit de factura si fisa de retur completata (descarca aici Fisa de retur)

Adresa: Str.Biharia, Nr. 67-77, METAV Business Park, Cladirea D1, Sector 1, Bucuresti  - Sediul central TOKO;

3. Vom face expertiza tehnica a defectului semnalat si daca defectiunea este acoperita de garantie, aceasta va fi remediata sau produsul va fi inlocuit cu unul nou.

 

In anumite cazuri, mentionate mai jos, trimiterea in service necesita cateva conditii specifice:

Consumabile Originale si Compatibile

In cazul unui cartus cu toner sau cerneala, pe langa produs va rugam sa ne trimiteti si o foaie de test, mostra, daca a putut fi tiparita.

In cazul in care reclamati faptul ca din cartus curge toner/ cerneala, va rugam sa il ambalati corespunzator inainte sa il trimiteti in service. Nu vor fi primite coletele in care a curs tot tonerul/ cerneala din cartus.

Cipurile pentru cartuse

Daca aveti un cip care nu functioneaza, este nevoie sa trimiteti si ambalajul cipului odata cu produsul. Ambalajul contine seria si numarul de lot, fara de care nu se poate asigura inlocuirea in cazul in care in urma expertizei tehnice se constata un defect sau o neconformitate.

Echipamentele de printare

Acestea pot fi trimise pentru garantie la sediul central TOKO, sau in orice alt service autorizat mentionat in Certificatul de garantie.

IMPORTANT! Sesizarile de garantie se rezolva doar in urma unei expertize tehnice! Expertiza tehnica se face in Sediul central TOKO - Str.Biharia, Nr. 67-77, METAV Business Park, Cladirea D1, Sector 1, Bucuresti

 

Transportul produselor

Daca produsele trimise in service fac obiectul garantiei, pe langa costul reparatiei/ inlocuirii, Toko va asigura si costul transportului.

Daca insa, din expertiza tehnica va rezulta ca nefunctionalitatea se datoreaza utilizarii defectuoase, aceasta nu va fi acoperita de garantie. Va vom anunta telefonic sau pe email de rezultat, si apoi va vom returna produsul, fara sa asiguram costul transportului.

IMPORTANT! Interventia directa asupra produsului sau in alte service-uri decat TOKO si cele autorizate (in cazul echipamentelor de printare), duce imediat la pierderea garantiei produsului.


 Persoana de contact

Aveti intrebari? Nu va faceti griji in legatura cu asteptarea! Luati legatura cu departamentul de Service si va vom ajuta cu placere sa parcurgeti procesul de returnare, de schimb sau de trimitere in service! Lucram din greu pentru a ne asigura ca toti clientii nostri sunt 100% satisfacuti de achizitia lor.

 

Email: service@toko.ro

Adresa: Str.Biharia, Nr. 67-77, METAV Business Park, Cladirea D1, Sector 1, Bucuresti

Program: Luni-Vineri 09:00-17:30

 

Atentie! Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletelor si produselor in momentul primirii acestora, in prezenta curierului sau a reprezentantului Toko. Cereti intocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor in cazul in care coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare.




OFERTELE SAPTAMANII
Nici un produs
PRODUCATORI