Din dorința de a îmbunătăți calitatea serviciilor post vânzare pe care le oferă clienților săi, am creat departamentul de Service. Departamentul de Service oferă următoarele servicii: - Service pentru echipamente de printare (imprimante, multifuncționale sau copiatoare). - Soluționarea cererilor legate de garanție pentru produsele și serviciile oferite de Toko. - Soluționarea cererilor de returnare a produselor achiziționate de la Toko.
Imprimanta, multifuncționalul sau copiatorul dumneavoastră nu mai funcționează? Hârtia rămâne blocată în echipament? Documentul imprimat sau copiat are dungi sau alte imperfecțiuni? Apelați la departamentul de Service TOKO, iar echipamentul dumneavoastră de printare va funcționa la fel de bine ca atunci când era nou. Chiar dacă perioada de garanție oferită de producător a expirat, noi oferim garanție 90 de zile pentru manoperă și 12 luni pentru piesele înlocuite (dacă durata de viață a acestora o permite). Diagnosticarea (evaluarea tehnică în vederea reparării) este gratuită. Politica de garanție si retur Toko
Date de contact: Tel.: 0758.086.435 Mail: service@toko.ro
Adresa: Sediul central TOKO - Str.Biharia, Nr. 67-77, METAV Business Park, Cladirea D1, Sector 1, Bucuresti Program: Luni - Vineri 09:00 - 17:30
Inapoi la pagina principala de AJUTOR!
|